Collega van Harry

30 maart 2015 - Heeze, Nederland

Hoi!

Bij deze, toch een goed bedoelde poging om een reisblog bij te houden. Al ga ik niet op reis maar ga ik aan de slag als collega van Harry!

Wat vooraf ging... ;-)
In december heb ik gesolliciteerd bij Sunweb, onderdeel van de Sundio Group, dezelfde week heb ik nog te horen gekregen dat ik aangenomen ben. De bestemming en vertrekdatum zouden in februari bekend gemaakt worden, wat af en toe rare gezichten opleverden. (Waar ga je naar toe? Weet ik niet... Wanneer vertrek je? Weet ik niet...) Een paar dagen nadat ik afgestudeerd was, heb ik dan toch te horen gekregen dat ik naar het Griekse eiland Samos ga! Tijdens de 2-daagse training in Nederland heb ik te horen gekregen dat ik 5 april vertrek. Maar voordat ik naar Samos ga, krijg ik eerst nog bestemmingsgerichte training op Kos!

En nu...
Over een klein weekje vertrek ik met 11 andere collega's naar Kos voor onze training op bestemming. Wanneer ik precies naar Samos ga, hoe mijn accommodatie eruit ziet, waar ik precies woon en hoe mijn werkschema eruit gaat zien weet ik op dit moment niet.

Ik heb al mijn inkopen gedaan voor Samos en ook al wat spullen klaargelegd, maar nog niks ingepakt. Ik ben nu vooral druk met afscheid nemen voor 7 maanden van vrienden en familie. Ja, ik ga jullie zeker missen maar ik heb nu vooral heel veel zin om te vertrekken en ben ik heel benieuwd wat mijn eerste seizoen voor Sunweb gaat brengen!

Overigens ga ik mijn best doen om dit reisblog bij te houden, maar ik kan niks beloven... :-)

Groetjes

1. Reislogger:
    30 maart 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Trees:
    30 maart 2015
    hoi Maaike ik wens je heel veel plezier en werk toch ook maar een beetje xxxx
  3. Loes van den Ende:
    30 maart 2015
    Yaaaaaay zeker bijhouden, later plezier van! En heb ik leesvoer hihi. Maar ik ga je toch ook gewoon spreken en hopelijk daar zien heel veel plezier, sterkte en genietse, be safe. Kus, loveya-youknowit❤️