Kos!

8 april 2015

5 april was het dan eindelijk zover. Samen, met alle andere collega’s van de eilanden Samos, Rhodos, Kos en Lesbos zijn we vertrokken naar het eiland Kos, waar de training voor het zomerseizoen plaats ging vinden. Het vliegtuig vertrok belachelijk vroeg, maar we werden beloond met een prachtige zonsopkomst, wat veel goedmaakte.

Zonsopkomst

We verbleven deze dagen in een hotel in Kos stad. De training werd gestart met een fietstocht in de omgeving van Kos stad, waardoor we niet meteen hard aan het werk gezet werden. De overige dagen bestonden met name uit het volgen van bestemmingsgerichte training, waar voor mij heel veel in duidelijk werd over het werk. Door de training raakten we ook steeds enthousiaster en de sfeer in de groep zat er ook goed in. In de avonden hebben we met de hele groep gedineerd en vooral HARD gelachen.

Haven van Kos

Ik zal eerlijk tegen jullie zijn… Het is de afgelopen paar dagen niet alleen zonnig geweest. We hebben ook regen en kou gehad, maar natuurlijk in mindere mate als in Nederland ;-)

Haven van Kos

Over mijn eigen verblijf kan ik het volgende vertellen. Tot 1 mei zal ik in Samos stad wonen, in het hotel Samos Bay. De foto’s en omschrijving van het hotel beloven veel goeds! In deze periode ga ik ook met onze agent op bestemming op zoek naar een appartement in Votsalakia waar ik vanaf 1 mei tot aan het einde van het seizoen zal wonen. Ook krijg ik meteen mijn eigen auto, dus mijn driving skills worden weer even getest ;-)

Aan alles komt een eind… zo ook de supergezellige en leerzame training in Kos. Maar dit betekent wel dat het zomerseizoen in Samos bijna van start gaat en daar heb ik heel veel zin in!!!

Reisleiding

Momenteel ben ik mij aan het vermaken op de luchthaven van Athene met mijn collega’s, Christel en Annerieke. We zijn vanochtend om half 5 vertrokken vanuit Kos om met een propeller vliegtuigje naar Athene te vliegen. Overigens waren wij alle drie geen fan van het propeller vliegtuigje en de vele turbulentie omdat het weer in Athene ook niet best is… Maar goed, ik vind vliegen nog steeds leuk :-)

Mijn volgende verslag zal vanaf Samos zijn!

Groetjes :-)